Word vrijwilliger

Waarom vrijwilligerswerk bij Jarige Job?

Om op een positieve manier armoede onder de aandacht te brengen.

Vrijwilligerswerk bij Jarige Job

Jarige Job is landelijk actief en dat kan niet zonder de hulp en inzet van vele vrijwilligers! Ben je met pensioen of wil je naast je werk ook nog iets voor de maatschappij doen of ‘zit je tussen 2 banen in’? Neem dan contact op met Jarige Job!

Wij zijn namelijk op zoek naar vrijwilligers op allerlei (vak)gebieden. Van chauffeurs tot begeleider van groepen tot ambassadeurs.

Soort vrijwilligerswerk

Het inpakken van de verjaardagboxen vindt plaats in Rotterdam. Hier werken vaste vrijwilligers met uiteenlopende taken. Voornamelijk het begeleiden van groepen (zie team-/bedrijfsuitje), opruimen en sorteren van leveringen en donaties.

Jarige Job heeft circa 100 ambassadeurs door heel Nederland. Doordat de stichting als maar aan het groeien is en wij graag de mensen een kans willen bieden om hun netwerk te vergroten, zijn wij op zoek naar ambassadeurs. Als ambassadeur zijnde geef je voorlichtingen op scholen, bedrijven, evenementen en dergelijke. Daarnaast neem je ook cheques in ontvangst.

Een belangrijk en leuke afwisselende rol die zeer flexibel is!

Vacatures

Ben je enthousiast geworden en denk je het verschil te kunnen maken bij Stichting Jarige Job? Dan zijn wij op zoek naar jou! Klik hier voor de vacature voor vrijwilligerswerk en klik hier voor de vacature voor ambassadeurswerk! Of mail gelijk je motivatie en CV naar info@stichtingjarigejob.nl.