Ieder kind verdient een verjaardag

Vrienden van Jarige Job

Iedereen heeft vrienden nodig, wij ook. Vrienden die ons onvoorwaardelijk helpen om ervoor te zorgen dat kinderen een onvergetelijke verjaardag hebben. Wij hebben vriendschappen gesloten met zakelijke en maatschappelijke partners en ondersteunen elkaar op verschillende gebieden.

Samen met onze vrienden kunnen wij nog meer bereiken!

Zakelijke partners

Wij zijn super trots dat er bedrijven zijn die met ons willen samenwerken. Samen willen we zoveel mogelijk kinderen een verjaardag geven. De één geeft ondersteuning in geld of producten de ander in kennis of expertise. Jarige Job biedt een interessant netwerk en de mogelijkheid maatschappelijk betrokken te zijn voor zowel het bedrijf als haar medewerkers. Op deze manier streven wij naar een win-win situatie voor alle partijen. Onze zakelijke partners zijn:

E-heroes

Perfetti van Melle

PostNL

Stabilo

Vebego

Uitgeverij Uniekboek / Het Spectrum

Unox

Maatschappelijke partners

Jarige Job werkt samen met de Voedselbanken Nederland. De Voedselbank zorgt ervoor dat de ouders voor de verjaardag van het kind, de Jarige Job verjaardagsbox ontvangen. Deze kunnen ze gewoon meenemen als ze het Voedselpakket gaan halen. Wel zo handig!

Jarige Job maakt samen met Leergeld Nederland, Jeugdfonds Sport en Cultuur en Nationaal Fonds Kinderhulp onderdeel uit van SAM&. Samen zetten wij ons in voor alle kinderen die opgroeien in armere gezinnen. We bieden voorzieningen op het gebied van educatie, sport, cultuur, verjaardag, recreatie en overige zaken. Wil je meer weten of een aanvraag doen ga dan naar: www.samenvoorallekinderen.nl