Direct Doneren

Ieder kind verdient een verjaardag!

Want wist je dat in Nederland ruim 60.000 kinderen hun verjaardag niet kunnen vieren?

Over Jarige Job

Ieder kind verdient een verjaardag!

Dat vind jij toch ook? Wist je dat ruim 60.000 kinderen in Nederland hun verjaardag niet kunnen vieren omdat er thuis te weinig of geen geld voor is? Stichting Jarige Job zorgt ervoor dat deze kinderen hun verjaardag wel kunnen vieren en trakteert hen op een leuke dag. De kinderen ontvangen een verjaardagsbox met alles erop en eraan, zoals cadeaus, een traktatie en slingers. Ruim voor de verjaardag van het kind krijgen ouders de Jarige Job verjaardagsbox. Zij zorgen ervoor dat het huis versierd is, dat de taart gemaakt is, cadeautjes zijn ingepakt en de traktatie voor op school klaar staat. De kinderen hebben geen idee van het bestaan van Jarige Job. Hierdoor wordt een verjaardag weer een echt gezinsfeest!

Vind jij ook dat ieder kind een verjaardag verdiend? Word dan donateur of sponsor van Stichting Jarige Job! Voor nog geen 35 euro maakt Stichting Jarige Job van elke verjaardag een feestdag. Je kunt helpen door een donatie te doen of Stichting Jarige Job te sponsoren met je bedrijf.

Word onze vriend door de donateurskaart te downloaden, in te vullen en op te sturen. Download daarvoor deze donateurskaart!

Direct Doneren

Of wil je direct doneren? Dat is natuurlijk ook mogelijk!

Je kan je gift overmaken naar: NL26 RABO 0108748227 t.n.v. Stichting Jarige Job.