Cadeautips & Richtlijnen

In de Jarige Job verjaardagsbox zit alles wat nodig is voor een verjaardag, thuis en op school! Naast de traktaties, slingers, ballonnen en taartmix gaat er ook altijd een klein en een groot cadeau in de verjaardagsbox. Wil je graag cadeaus aan ons doneren? We hebben enkele richtlijnen opgesteld die je hierbij kunnen helpen.

Voor wie zijn de cadeaus?

De cadeaus zijn voor kinderen van 4 t/m 12 jaar die het thuis minder breed hebben. De cadeaus worden, via Stichting Jarige Job, aan de ouders van deze kinderen gegeven. Zij kunnen daardoor hun kind een geweldig mooi nieuw cadeau geven, wat anders niet mogelijk is. In elke verjaardagsbox komen meerdere cadeaus met een totale waarde van ongeveer € 20,-

Cadeautips per leeftijdscategorie:

• 4-6 jaar: bouwblokjes, speelgoedauto’s, raceauto’s gezelschapsspelletjes, klei, poppen, knutselpakketjes (merken: Cars, Hot Wheels, LEGO, Spiderman, UNO, Playdoh, Barbie, Prinsessen, Jumbo, Hasbro, Totum)
  • 7-9 jaar: bouwblokjes, raceauto’s, actiehelden, gezelschapsspelletjes, knutselpakketjes, poppen, Blowpens (merken: LEGO, Playmobil, Jumbo, Hasbro, Totum, Barbie, Prinsessen)
  • 10-12 jaar: knutselpakketjes, etuis, toilettasjes, gezelschapsspelletjes, sieraden (merken: Topmodels, Totum, Jumbo, kubussen, Identity games)

Wat zijn de richtlijnen voor een cadeau?

• Cadeaus zijn nieuw en in de originele verpakking
  • Kleine cadeautjes hebben een waarde tussen de €0 en €5,-
  • Grote cadeaus hebben een waarde tussen €10 en €15,-
  • Het cadeau moet in de verjaardagsbox van Jarige Job passen en niet de halve doos vullen (de doos is 40x30x26 = lxbxh)
  • Geen cadeaus met batterijen
  • Geen speelgoedwapens
  • Geen seizoensgebonden artikelen (zoals kerst/oud & nieuw) of lokale (voetbal) helden/clubs
  • Geen kwetsbare artikelen i.v.m. transport
  • Geen pluche producten zoals knuffels vanwege volume en hygiëne
  • Geen boeken, stiften en potloden (Jarige Job heeft hier een vaste leverancier voor)

Bedankt voor je hulp!

Doe je mee aan de PostNL #mooigebaar inzamelactie in januari en februari? De gratis verzendlabels zijn hier te downloaden.

PostNL #mooigebaar Actie

Stichting Jarige Job en PostNL roepen ook dit jaar weer op om een cadeautje of geldbedrag te doneren! Bewaar of koop een cadeau en verstuur deze in januari en februari via PostNL naar Stichting Jarige Job.

Geen cadeautje over? Doneer een geldbedrag via de website.