Kom in actie

Ga je een marathon lopen? Is er op de school van je kind een rommelmarkt of bijvoorbeeld een sponsorloop ten behoeve van het goede doel? Viert jouw vereniging een jubileum of ga je promoveren? Denk dan aan Jarige Job! Laat het ons in ieder geval weten. Wij ondersteunen je actie graag met promotiemateriaal of een ambassadeur!

PostNL #mooigebaar actie
PostNL en Stichting Jarige Job roepen ook dit jaar alle Nederlanders op om nieuwe cadeautjes in januari en februari gratis mee te geven aan de pakketbezorger of in te leveren bij een PostNL-punt. Zelf een inzamelactie opstarten kan natuurlijk ook!

Leuk als jij een actie wilt organiseren voor Stichting Jarige Job! Jarige Job kan alle hulp goed gebruiken.
Vul het onderstaande formulier in en wij nemen contact met je op om de mogelijkheden met je te bespreken.

Ik ga akkoord met het privacy statement

PostNL #mooigebaar Actie

Stichting Jarige Job en PostNL roepen ook dit jaar weer op om een cadeautje of geldbedrag te doneren! Bewaar of koop een cadeau en verstuur deze in januari en februari via PostNL naar Stichting Jarige Job.

Geen cadeautje over? Doneer een geldbedrag via de website.