Persbericht: Single mannen gezocht die niet alleen een vrouw willen inpakken

13 februari 2018

PERSBERICHT | Rotterdam 12 februari 2018

Single mannen gezocht die niet alleen een vrouw willen inpakken

Daten op Valentijnsdag en tegelijk iets doen voor kwetsbare kinderen in Nederland

Op woensdagavond 14 februari 2018 van 19:00 uur tot 22:00 uur organiseert Stichting Jarige Job 'Daten met je Hart'. Een gelegenheid om op Valentijnsdag als single iets leuks te doen en daarnaast verjaardagsboxen in te pakken voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat er thuis geen geld voor is. Vrijgezelle vrouwen hebben zich massaal aangemeld maar er is nog plek voor mannen! Dus single mannen meld je aan!

Stichting Jarige Job ontvangt op Valentijnsdag singles in haar liefdesnestje met een heerlijk glaasje bubbels. Onder het genot van een gesponsord hapje en drankje kan er kennisgemaakt worden met andere singles. Tijdens het speeddaten gaan de vrijgezellen samen een verjaardagsbox inpakken en ontdekken zij of er een klik is. Wie weet vinden de deelnemers de liefde van hun leven óf vrienden voor het leven. Je hebt in ieder geval een bijdrage geleverd aan de verjaardag van een kind.

Praktische informatie
Daten met je Hart vindt plaats in de Van Nelle Fabriek te Rotterdam bij Stichting Jarige Job (Hal K). Vanaf 18:30 uur gaat de deur open en om 22:00 uur sluit het evenement. Aanmelden is mogelijk via www.datenmetjehart.nl.

Stichting Jarige Job
In Nederland zijn ruim 61.000 kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis te weinig of zelfs geen geld voor is. Op hun mooiste dag van het jaar krijgen zij geen cadeautjes, hangen er geen slingers, ballonnen en kunnen zij zelfs niet trakteren. Stichting Jarige Job geeft geen geld maar een complete verjaardagsbox t.w.v. €35,- aan de ouders van deze kinderen. In deze box zitten slingers, ballonnen, lekkers voor thuis, traktatie voor op school en natuurlijk cadeautjes!

___________________________________________________________________
Noot voor de pers
Voor informatie en beeldmateriaal:
Amber Merkus | 06 14795259 | amber@stichtingjarigejob.nl
www.datenmetjehart.nl | www.stichtingjarigejob.nl