Inpakmarathon levert 7.118 verjaardagboxen op

19 juni 2018

Inpakmarathon levert 7.118 verjaardagboxen op voor jarige arme kinderen 24 uur lang hebben honderden vrijwilligers zich massaal ingezet voor Stichting Jarige Job

De Inpakmarathon 2018 van Stichting Jarige Job is vandaag om 12:00 uur feestelijke afgesloten. Het resultaat na 24 uur is 7.118 ingepakte verjaardagsboxen! Honderden vrijwilligers hebben zich het afgelopen etmaal massaal ingezet, om zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken voor jarige arme kinderen, die de aankomende maanden jarig zijn.

In Nederland groeit één op de negen kinderen op in armoede. Ondanks de aantrekkende economie neemt het aantal arme kinderen niet af. Gelukkig weten steeds meer hulpverleners en ouders Jarige Job te vinden. Door de toenemende vraag van het aantal boxen staat Stichting Jarige Job ook dit jaar weer voor een uitdaging. Er moeten meer verjaardagsboxen gevuld worden en er moet extra ingepakt worden om de zomerperiode te overbruggen. Zodat ook in de stille zomermaanden kinderen hun verjaardag kunnen vieren met een verjaardagsbox van Jarige Job.