Donatie aan Jarige Job in het kerstpakket

05 november 2020

Maak van je kerstgeschenk een verjaardagsgeschenk

De feestdagen staan bijna voor de deur, binnenkort genieten we weer van pakjesavond, kerst en natuurlijk het jaarlijkse kerstpakket. Maak dit jaar van je kerstgeschenk een verjaardagsgeschenk. Hoe? Door een donatie aan Stichting Jarige Job via een kerstpakket van Tintelingen, Feelingz, Kerstpakkettenplaza.nl of Pluimen.nl!

Kerstpakket voor het goede doel

Op zoek naar een leuke invulling voor de kerstpakketten? Vul het kerstgeschenk dit jaar vol warmte, door middel van een donatie aan Stichting Jarige Job. Diverse online cadeauwinkels bieden de optie om het kerstgeschenk te doneren aan een goed doel naar keuze. Via de websites van Pluimen, Tintelingen, Kerstpakkettenplaza.nl, Feelingz kunnen ontvangers van het kerstgeschenk ervoor kiezen om een deel van het cadeau bedrag te veranderen in een donatie aan Stichting Jarige Job. Want ieder kind verdient een verjaardag!

Pluimen.nl steunt Stichting Jarige Job

Stichting Jarige Job is onlangs toegevoegd aan het goede doelen assortiment van online cadeauwinkel Pluimen.nl. Dit betekent dat iedereen die een Pluim in het kerstpakket ontvangt, kan kiezen voor een donatie aan Stichting Jarige Job. En niet alleen rond de feestdagen: jaarlijks zullen vele ontvangers van de Pluim de mogelijkheid krijgen om hun cadeau (of een deel ervan) aan Jarige Job te doneren in de vorm van een geldbedrag. Zo maak je met jouw geschenk de verjaardag van een kind mogelijk. Kies dus voor een Pluim in het kerstpakket, als kerstcadeau, wanneer iemand jarig is of bij een jubileum. De Pluim is altijd leuk om te geven!