De inpakmarathon

23 mei 2017

Het aantal kinderen dat in armoede leeft neemt toe. Als gevolg hiervan is Stichting Jarige Job genoodzaakt te groeien. Daar zetten we ons graag met man en macht voor in, want ieder kind verdient een verjaardag!

Dit betekent dat er meer verjaardagsboxen gevuld moeten worden. Bovendien komt de vakantieperiode eraan, een periode waarin er minder hulp is van bedrijven en andere groepen die ons helpen en dus ook minder boxen worden gemaakt. Kortom, we hebben handjes nodig om heel veel verjaardagsboxen te vullen!

Daarom gaan wij op donderdag 22 juni vanaf 12.00 ’s middags uur 24-uur lang boxen inpakken. Je kan je inschrijven voor een shift van 2,5 uur inpakken. Iedere shift staat in het teken van een ander thema. Wij zorgen voor een outfit passend bij het thema en een hoop gezelligheid. Samen maken we er een feestje van én proberen we zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken!

Inschrijven kan via: www.inpakmarathon.nl