Evenementen

Evenementen bij Jarige Job

Met elkaar aan de slag en het verschil maken!

Rotterdam Cares

Kom verjaardagboxen inpakken bij Stichting Jarige Job met andere vrijwilligers. Via Rotterdam Cares, een organisatie die zich inzet om maatschappelijke instellingen te matchen aan professionals, is inschrijving mogelijk. Heb jij een drukke baan en een actief sociaal leven en wil je vrijwilligerswerk doen? Dan kan dat bij Jarige Job!

Wanneer? Kijk op de kalender van Rotterdam Cares.

Kalender van Rotterdam Cares

Daten met je hart

Daten is leuk! Vooral als je hiermee een goed doel kan steunen natuurlijk. Bij Jarige Job werd op 14 februari ‘Daten met je Hart’ georganiseerd. Een gelegenheid om op Valentijnsdag je droommatch te vinden, en daarnaast iets te doen voor de arme kinderen in Nederland. Tijdens het daten vulden zij namelijk verjaardagsboxen met cadeautjes, traktaties, slingers en iets lekkers voor thuis. Daarnaast hadden de singles onder begeleiding van Miss Mie een heerlijke en romantisch menu gekookt op basis van de ingrediënten uit het Voedselbankpakket.

Wil jij het verschil maken en mogelijk je hart verliezen?! Houd de website www.datenmetjehart.nl in de gaten voor de volgende editie!

Verjaardagboxen inpakken bij Stichting Jarige Job

Handen uit de mouwen steken!
Maak het verschil door zelf verjaardagsboxen in te pakken in groepsverband.

Niek Reijnen

”Over de inhoud van de Jarige Job verjaardagsbox denken we goed na. Zoals dat er alleen mooie nieuwe cadeaus in gaan. Een groot cadeau wat de ouders geven en 1 of meer kleine cadeautjes die broertjes en zusjes kunnen geven.”
Jarige Job 02-01