Verjaardagsbox aanvragen

Heb jij of ken jij een kind van 4 t/m 18 jaar dat zijn verjaardag niet kan vieren? Vraag dan 6 weken voor de verjaardag een verjaardagsbox aan via onderstaand formulier.

De verjaardagsbox wordt 1 à 2 weken voor de verjaardag van het kind verstuurd. Zodra de verjaardagsbox verstuurd is, krijg je een track & trace van PostNL, het is daarom belangrijk dat je het juiste e-mailadres opgeeft.

Heb je 1 week voor de verjaardag nog geen verjaardagsbox ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@stichtingjarigejob.nl, dan zoeken wij het voor je uit.

Tip! Download hier de PostNL app op je telefoon. Zo weet je altijd wanneer de verjaardagsbox wordt bezorgd.

Heb je meer hulp nodig? Bijvoorbeeld voor schoolspullen, sporten, muziek- en zwemles of een uitje. Kijk dan op de website van Sam& voor alle kinderen!