Ieder kind verdient een verjaardag

Kom jij helpen inpakken?

Wil jij alleen, of samen met vrienden, familie of collega’s je handen uit de mouwen steken bij Jarige Job? Neem dan deel aan een van onze inpakmomenten of plan met je team je eigen uitje op een unieke locatie: de Van Nelle Fabriek in Rotterdam!

Mogelijkheden

Er zijn bij Jarige Job in Rotterdam diverse opties om de handen uit de mouwen te steken. Je kan met je collega’s je eigen teamuitje plannen of meehelpen tijdens een van onze inpakmomenten: aan de slag op vrijdag en de Heldenavond op dinsdag. Kom lekker in je eentje of neem je vrienden, buren of familie mee! Neem voor meer informatie en mogelijkheden contact met ons op via het formulier onderaan de pagina. Let op: de minimum leeftijd voor het inpakken is 18 jaar!

Vanwege het coronavirus organiseren we momenteel geen inpakmomenten met derden bij Stichting Jarige Job. Tot nader bericht zijn alle inpakmomenten geannuleerd. Houd voor updates ons nieuwsbericht in de gaten.

Aankomende events

Tijd

Aan de slag op vrijdag vrijdag 12 juni 13:45 – 16:30
Heldenavond dinsdag 16 juni 19:00 – 21:30
Heldenavond dinsdag 30 juni 19:00 – 21:30
Aan de slag op vrijdag vrijdag 10 juli 13:45 – 16:30
Heldenavond dinsdag 14 juli 19:00 – 21:30

Meld je aan:

COVID-19 en Stichting Jarige Job

De maatregelen voor het bestrijden van het verspreiden van Coronovirus heeft ook invloed op Stichting Jarige Job. Het kan zijn dat de verjaardagboxen iets later worden geleverd dan anders door drukte bij onze verzenders.

Lees nieuwsbericht ×
Zoeken in Jarigejob