Ieder kind verdient een verjaardag

Kom jij helpen inpakken?

Wil jij alleen, of samen met vrienden, familie of collega’s je handen uit de mouwen steken bij Jarige Job? Neem dan deel aan een van onze inpakmomenten of plan met je team je eigen uitje op een unieke locatie: de Van Nelle Fabriek in Rotterdam!

Mogelijkheden

Er zijn bij Jarige Job in Rotterdam diverse opties om de handen uit de mouwen te steken. Je kan met je collega’s je eigen teamuitje plannen of meehelpen tijdens een van onze inpakmomenten: aan de slag op vrijdag en de Heldenavond op dinsdag. Kom lekker in je eentje of neem je vrienden, buren of familie mee! Neem voor meer informatie en mogelijkheden contact met ons op via het formulier onderaan de pagina. Let op: de minimum leeftijd voor het inpakken is 18 jaar!

Vanwege het coronavirus organiseren we momenteel geen grootschalige inpakmomenten bij Stichting Jarige Job. Zie voor meer informatie hierover ons nieuwsbericht. Momenteel kan er weer in groepsverband ingepakt worden, vanzelfsprekend met de nodige voorzorgsmaatregelen en met 1,5 meter afstand. Kom tijdens kantooruren verjaardagsboxen inpakken met een groepje van 5 tot 10 personen op een tijdstip naar keuze, of kom in je eentje op een van onderstaande dagen. Aanmelden kan via het formulier onderaan deze pagina.

Aankomende events

Tijd