Kom jij helpen inpakken?

Wil jij alleen, of samen met vrienden, familie of collega’s je handen uit de mouwen steken bij Jarige Job? Neem dan deel aan een van onze inpakmomenten of plan met je team je eigen uitje op een unieke locatie: de Van Nelle Fabriek in Rotterdam!

Mogelijkheden

Er zijn bij Jarige Job in Rotterdam diverse opties om de handen uit de mouwen te steken. Je kan met je collega’s je eigen teamuitje plannen of meehelpen tijdens een van onze inpakmomenten: aan de slag op vrijdag en de Heldenavond op dinsdag. Kom lekker in je eentje of neem je vrienden, buren of familie mee! Neem voor meer informatie en mogelijkheden contact met ons op via het formulier onderaan de pagina. Let op: de minimum leeftijd voor het inpakken is 18 jaar!

Vanwege het coronavirus organiseren we momenteel geen inpakmomenten bij Stichting Jarige Job. Zie voor meer informatie hierover ons nieuwsbericht.

Aankomende events

Tijd

Er staan momenteel geen openbare events gepland

PostNL #mooigebaar Actie

Stichting Jarige Job en PostNL roepen ook dit jaar weer op om een cadeautje of geldbedrag te doneren! Bewaar of koop een cadeau en verstuur deze in januari en februari via PostNL naar Stichting Jarige Job.

Geen cadeautje over? Doneer een geldbedrag via de website.