Perfetti van Melle

Perfetti van Melle zorgt er voor dat ieder kind iets lekkers heeft om uit te delen. Zo kan elk kind trakteren op school en ook thuis lekker genieten. Geen feestje zonder snoep!

Perfetti Van Melle is producent van een groot aantal snoep- en kauwgommerken.
In meer dan 150 landen in de wereld kun je hun producten vinden. Vanuit de Benelux-organisatie zorgen zij dat je Mentos (Gum), Fruittella, Klene, Look-O-Look, Chupa Chups, Smint en Frisk overal in Nederland en België kunt kopen. Hun Export-organisatie is daarnaast verantwoordelijk voor de verkoop van een aantal van onze merken in onder andere Frankrijk, Scandinavië en een aantal landen in Oost-Europa en het Midden-Oosten. Perfetti Van Melle hun fabrieken in Breda, Weert, Sittard en Leuven maken Mentos, Fruittella en Frisk. En zij leveren niet alleen aan landen in Europa, maar bijvoorbeeld ook aan de Verenigde Staten en Japan! Ons internationale karakter vind je dus overal terug, iedere dag!

PostNL #mooigebaar Actie

Stichting Jarige Job en PostNL roepen ook dit jaar weer op om een cadeautje of geldbedrag te doneren! Bewaar of koop een cadeau en verstuur deze in januari en februari via PostNL naar Stichting Jarige Job.

Geen cadeautje over? Doneer een geldbedrag via de website.