Met PostNL je cadeau doneren aan Jarige Job

Na de feestdagen je overgebleven cadeaus doneren aan Stichting Jarige Job? Ook dit jaar maakt PostNL het mogelijk om speelgoed in januari gratis op te sturen! In december roepen PostNL en Stichting Jarige Job iedereen in Nederland op om te doneren. Wie een cadeau overheeft voor een ander kind kan deze meegeven aan de pakketbezorger of afgeven bij een PostNL-punt. Maak dus na de feestdagen een #mooigebaar en doneer een cadeau, want ieder kind verdient een verjaardag!

PostNL #mooigebaar actie

PostNL steunt Stichting Jarige Job al enkele jaren door verjaardagsboxen bij jarige kinderen door heel Nederland te bezorgen. De jaarlijkse #mooigebaar actie is een aanvulling op die samenwerking en maakt het mogelijk voor alle mensen in Nederland om een steentje bij te dragen. In Januari stelt PostNL wederom kosteloos verzendlabels beschikbaar voor het doneren van speelgoed aan kinderen in armoede. Door de coronacrisis is het aantal aanvragen voor verjaardagsboxen bij Jarige Job sterk toegenomen en zijn er nog meer cadeaus nodig om alle boxen te vullen. Help je dit jaar weer mee? Binnenkort maken we meer nieuws bekend over de aankomende #mooigebaar actie van PostNL en Stichting Jarige Job.

Impact corona op cadeaugedrag rond de feestdagen

Uit recent onderzoek blijkt dat 1 op de 5 kinderen dit jaar 8 of meer cadeaus krijgt, bijna anderhalf keer zoveel als vorig jaar. En dat terwijl het aantal kinderen dat in Nederland hun verjaardag niet kan vieren is toegenomen met 20% de afgelopen maanden, mede vanwege de coronacrisis. Lees het volledige nieuwsbericht met alle resultaten uit het door Dynata uitgevoerde onderzoek hier.

Cadeau doneren aan Stichting Jarige Job

De PostNL #mooigebaar cadeau inzamelactie voor Stichting Jarige Job beleeft dit jaar de derde editie. Voorgaande jaren bleek de actie al een groot succes: in januari 2020 werden er maar liefst 80.000 cadeaus gedoneerd! Het speelgoed gaat in de verjaardagsboxen voor jarige kinderen. Jaarlijks maakt Stichting Jarige Job tienduizenden kinderen in armoede blij met een verjaardagsbox vol cadeaus, traktaties, taart en feestversiering!

Geen cadeautje in huis, maar je wilt toch je steentje bijdragen aan deze actie? Meedoen kan ook door een geldbedrag naar keuze te doneren! Doneer makkelijk en snel via onze online betaallink.

Download hier het gratis verzendlabel van PostNL (vanaf 1 januari 2021).