Ieder kind verdient een verjaardag

Jarige Job's Inpakmarathon

Vrijdag 5 en zaterdag 6 juni 2020

Ook deze zomer rekenen weer 10.000 kinderen op Stichting Jarige Job. In juli en augustus worden er geen verjaardagsboxen ingepakt. Om ook de kinderen die dan jarig zijn een onvergetelijke verjaardag te geven organiseert Jarige Job de Inpakmarathon. Tijdens een 24 uur durend knallend feest zetten honderden vrijwilligers zich in om zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken.

Van vrijdag 5 juni 12 uur tot zaterdag 6 juni 12 uur gaan in 12 shifts van 2 uur verjaardagsboxen ingepakt worden. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door het 2 uur inpakken in een superleuk thema! Jarige Job zorgt voor toffe outfits en accessoires passend bij elk thema. Samen gaan we er een feestje van maken en het record van 8.120 verjaardagsboxen verbreken! Wil jij deel uitmaken van dit onvergetelijke event? Schrijf je dan in voor één van de onderstaande thema’s.

Check ondertussen de foto’s en aftermovie van Jarige Job’s Inpakmarathon 2019 en zie alvast wat je kunt verwachten.

Stichting Jarige Job
Van Nelleweg 1 (Hal K & L)
3044 BC Rotterdam

COVID-19 en Stichting Jarige Job

De maatregelen voor het bestrijden van het verspreiden van Coronovirus heeft ook invloed op Stichting Jarige Job. Het kan zijn dat de verjaardagboxen iets later worden geleverd dan anders door drukte bij onze verzenders.

Lees nieuwsbericht ×
Zoeken in Jarigejob