Ieder kind verdient een verjaardag

Inpakmarathon 14 en 15 juni 2019

Ook deze zomer rekenen weer 10.000 kinderen op Stichting Jarige Job. In juli en augustus worden er geen verjaardagsboxen ingepakt. Om ook de kinderen die dan jarig zijn een onvergetelijke verjaardag te geven organiseert Jarige Job op 14 en 15 juni 2019 de Inpakmarathon. Tijdens een 24 uur durend knallend feest zetten honderden vrijwilligers zich in om zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken.

Van vrijdag 14 juni 12 uur tot zaterdag 15 juni 12 uur gaan in 12 shifts van 2,5 uur verjaardagsboxen inpakken. Elke shift begint met een half uur uitleg, gevolgd door het 2 uur inpakken in een superleuk thema! Jarige Job zorgt voor toffe outfits en accessoires passend bij elk thema. Samen gaan we er een feestje van maken en het record van 7.118 verjaardagsboxen verbreken! Wil jij deel uitmaken van dit onvergetelijke event? Schrijf je dan in voor een van de onderstaande thema’s.

Locatie:
Stichting Jarige Job
Van Nelleweg 1 (Hal K & L)
3044BC Rotterdam

Sorry. Dit formulier is niet langer beschikbaar.

Stichting Jarige Job

Meer dan 61.000 kinderen zijn sociaal geïsoleerd en vieren hun verjaardag niet. Simpelweg omdat hun ouders hier geen geld voor hebben. Stichting Jarige Job geeft deze gezinnen een verjaardagsbox  ter waarde van € 35,- met alle benodigdheden voor een échte verjaardag thuis en op school. Zoals slingers, ballonnen, taartmix, traktaties, wat lekkers voor thuis en cadeautjes. Ruim voor de verjaardag van het kind krijgen de ouders de Jarige Job verjaardagsbox. Meer informatie op www.stichtingjarigejob.nl.