Ieder kind verdient een verjaardag

Inpakmarathon 2019 groot succes!

8.120 kinderen kunnen hun verjaardag deze zomer vieren dankzij de derde editie van de Jarige Job Inpakmarathon!

Tijdens een 24 uur durend knallend feest zijn er maar liefst 8.120 verjaardagsboxen ingepakt en is het aantal van vorig jaar met ruim 1.000 boxen overtroffen! In de zomermaanden juli en augustus worden er geen verjaardagsboxen ingepakt. Om ook de kinderen die dan jarig zijn een onvergetelijke verjaardag te geven organiseert Jarige Job jaarlijks de Inpakmarathon.

Dit mooie resultaat kon alleen bereikt worden met de hulp van alle sponsoren, vrijwilligers en inpakkers tijdens het evenement. Speciale dank gaat uit naar: Revelation Events, Van Nelle Fabriek, Van Nelle Events, Het Gevonden Voorwerp, Renes, Boland, Feestwinkel.nl, FR Klussen, Petit Pain, Topclam, CreativeColors, Socijel, Vriendenloterij, Selecta, AH Vierhavenstraat Rotterdam, Wethouder Michiel Grauss, Unox, STABILO, E-heroes,  Fitness Avenue, Fotografen: Arjan Broek, Marit Veringmeier, Socijel en DJ’s: Marnix, Stef, Ruud, Daniel, PJ, Erik, Jelle

Check de foto’s en aftermovie van de Inpakmarathon 2019 en beleef het nog een keer!

Reserveer alvast vrijdag 5 en zaterdag 6 juni 2020 in je agenda, zodat je de volgende editie niet hoeft te missen!

Stichting Jarige Job

Meer dan 61.000 kinderen zijn sociaal geïsoleerd en vieren hun verjaardag niet. Simpelweg omdat hun ouders hier geen geld voor hebben. Stichting Jarige Job geeft deze gezinnen een verjaardagsbox  ter waarde van € 35,- met alle benodigdheden voor een échte verjaardag thuis en op school. Zoals slingers, ballonnen, taartmix, traktaties, wat lekkers voor thuis en cadeautjes. Ruim voor de verjaardag van het kind krijgen de ouders de Jarige Job verjaardagsbox. Meer informatie op www.stichtingjarigejob.nl.