Doneren en schenken

Vind jij ook dat ieder kind een verjaardag verdient? Voor nog geen 35 euro kan een kind van zijn verjaardag weer een echte feestdag maken. Jij kunt helpen!

Je kunt op verschillende manieren een financiële gift doen om te helpen:

• Doneer makkelijk en snel ieder gewenst bedrag via onze eigen Tikkie link. Naar wie Tik jij ‘m door?
  • Scan de code met de camera van je telefoon:
  • Direct doneren kan ook op rekeningnummer NL26RABO0108748227 t.n.v. Stichting Jarige Job.
  • ‘Koop’ een cadeautje of een traktatie in onze verjaardagswinkel.
  • Schenk een periodieke gift met fiscaal voordeel, door middel van een schenkingsovereenkomst.
  • Doneer (een deel van) je VVV Cadeaukaart, Pluim, Tinteling, of Ohmygood giftcard.
  • Maak je eigen actiepagina aan. Zamel geld in via jouw persoonlijke inzamelpagina. Stuur met één druk op de knop een donatieverzoek via WhatsApp of e-mail naar familie en vrienden.
  • Doe een eenmalige donatie of word vaste donateur van Stichting Jarige Job via onderstaand formulier.