Word vrijwilliger of stagiair(e)

Stichting Jarige Job is landelijk actief en dat kan niet zonder de hulp en inzet van vele vrijwilligers en stagiaires! Wil je iets extra’s doen voor de maatschappij of ga je binnenkort stagelopen voor je opleiding? Neem dan contact op met Jarige Job!

Vrijwilligerswerk

Als vrijwilliger bij Jarige Job heb je een belangrijke en flexibele rol in het team.
Momenteel zijn er meer dan 100 vrijwilligers door heel Nederland actief als chauffeur, ambassadeur, inpakker of aanpakker. Wil jij ons team komen versterken? Lees hieronder meer over de verschillende vrijwilligersfuncties en hoe je je hiervoor kunt aanmelden. Zodra we je aanmelding binnen hebben, ontvang je van ons bevestiging en een uitnodiging om langs te komen bij de eerstvolgende kennismakingsronde in Rotterdam.

Kennismakingsdagen 2024
Woensdag 20 maart van 15:00 – 16:00 uur (klik hier om je aan te melden)

Woensdag 24 april van 15:00 – 16:00 uur (klik hier om je aan te melden)

Of meld je aan via een van onderstaande vacatures:

Vacatures

Ben je enthousiast geworden en denk je het verschil te kunnen maken bij Stichting Jarige Job?
Bekijk de vacatures en reageer!

• Ambassadeur

• Super Job Coach