Vacature Relatiebeheerder & Vrijwilligerscoördinator (VERVULD)

12 mei 2020

Deze vacature is reeds vervuld

Over Stichting Jarige Job

In Nederland zijn tienduizenden kinderen die ieder jaar hun verjaardag niet kunnen vieren. Simpelweg omdat er thuis geen geld voor is! Op de mooiste dag van het jaar zijn er geen cadeautjes, geen ballonnen en geen traktaties voor op school. Uit schaamte melden ze zich soms zelfs ziek. Stichting Jarige Job helpt door het geven van een complete verjaardagsbox t.w.v. € 35,- aan de ouders van deze kinderen. In deze box zitten slingers, ballonnen, lekkers voor thuis, traktatie voor op school en cadeautjes! Om dit alles mogelijk te maken werkt Stichting Jarige Job met tientallen vrijwilligers, vele vaste bedrijfsrelaties en een grote variëteit aan activiteiten om de duizenden verjaardagsboxen per jaar gesponsord, ingepakt en verzonden te krijgen.

Jouw uitdagingen

Stichting Jarige Job is op zoek naar een Relatiebeheerder & Vrijwilligerscoördinator met een goed commercieel inzicht én het vermogen om de vraag vanuit Jarige Job en aanbod vanuit bedrijven, organisaties, particuliere initiatieven en vrijwilligers aan elkaar te verbinden. Je bent gedreven om uit verschillende acties inkomsten te genereren en vaardig in het onderhouden van (externe) contacten op diverse niveaus. Je bent een teamspeler, die proactief handelt en met gemak meerdere ballen in de lucht kan houden.

Jouw taken

Je bent uitvoerend, informerend, dienstverlenend en samen met de Marketing & Communicatie manager verantwoordelijk voor het vertalen van de doelstellingen van Stichting Jarige Job naar impactvolle fonds wervende acties en evenementen. Je onderhoudt de relaties met bedrijven en organisaties die in actie komen voor Jarige Job. Tevens onderhoud je nauwe contacten met de vaste vrijwilligers en zorg je voor werving van nieuwe vrijwilligers.

Je kerntaken:

• Ideeën en doelstellingen van scholen, bedrijven, particuliere donateurs vertalen naar impactvolle wervingscampagnes voor Stichting Jarige Job;
  • Onderhouden van relaties rondom donaties, sponsoring en overige activiteiten;
  • Organiseren van grote acties en evenementen waar bedrijven/groepen komen inpakken om verschillende (doel)groepen op een positieve manier met elkaar te verbinden;
  • Vertegenwoordigen van Stichting Jarige Job op de eigen locatie en extern;
  • Eerste aanspreekpunt voor vrijwilligers;
  • Bijdragen aan het verder doorvoeren van het vrijwilligersbeleid en het bewaken ervan;
  • Werving, selectie en plaatsen van vrijwilligers;
  • Bewaken van de continuïteit van contacten met vrijwilligers;
  • Organiseren van introductie- en informatiebijeenkomsten voor vrijwilligers.

Jouw profiel

Wat ons aanspreekt in jouw profiel is dat je aantoonbaar ervaring hebt in een vergelijkbare functie of rol. Jouw kracht ligt in het creëren en onderhouden van diverse relaties en je hebt ervaring met het ontwikkelen van onderscheidende en pakkende wervingscampagnes. Daarbij neem je het volgende mee:

• Minimaal een afgeronde opleiding op Hbo-niveau op het gebied van marketing/communicatie en of accountmanagement;
  • Minstens 3 jaar ervaring in een soortgelijke marketing en/of fondsenwervende functie;
  • Goed commercieel inzicht;
  • Sterk ontwikkeld vermogen om vraag vanuit Stichting Jarige Job en aanbod vanuit bedrijven en organisaties aan elkaar te verbinden;
  • Ervaring met het werken met vrijwilligers is een pré;
  • Uitstekende communicatieve en presentatievaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Vaardig in het onderhouden van (externe) contacten op diverse niveaus;
  • Plan- en organisatievermogen en projectmanagementvaardigheden;
  • Proactieve en enthousiaste instelling, in staat om nauw samen te werken in een divers team;
  • Passie voor Stichting Jarige Job en maatschappelijk betrokken.

Wij bieden

• Een unieke kans om een bijdrage te leveren aan een bijzonder gedreven, impactvolle en inspirerende stichting;
  • Je onderdeel te laten zijn van een jong, klein, divers en hecht team;
  • Zelfstandige invulling van de rol;
  • Begeleiding binnen het team;
  • Een tijdelijk contract met intentie tot vast contract.

Enthousiast en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan zien we graag je sollicitatie!

Extra informatie

Naar verwachting beslaan de werkzaamheden 40 uur per week. Start uiterlijk 1 augustus 2020. Voor meer informatie kan je je richten tot Camiel van Damme – 06-29737123 & camiel@bezijn.nl. Solliciteren kan tot en met donderdag 4 juni 2020; de eerste ronde kennismaking bij Stichting Jarige Job vindt plaats op maandag 8 juni en de tweede ronde op maandag 15 juni.

Download vacature Relatiebeheerder & Vrijwilligerscoördinator