Super Job League 2020

Dit najaar organiseert Stichting Jarige Job het evenement “Super Job League” waarbij werkzoekenden met een bijzondere achtergrond in contact worden gebracht met potentiële werkgevers. In een korte periode kunnen de werkgevers een groep enthousiaste en gemotiveerde kandidaten ontmoeten terwijl de verjaardagsboxen worden ingepakt! Dit allemaal coronaproof!

Waarom deelnemen aan de Super Job League als werkgever?

• Als werkgever neem je deel aan een mooi maatschappelijk project waarmee je als bedrijf laat zien mee te doen in de samenleving. De werkzoekenden willen niets liever dan snel aan het werk en volwaardig meedraaien in de maatschappij.
  • Deelname aan de Super Job League als werkgever is waardevol omdat de kwaliteiten van de kandidaten tijdens de bijeenkomst op een heel bijzondere manier zichtbaar worden, waardoor je de kandidaten op een laagdrempelige én originele manier leert kennen.
  • Werkgevers maken in een inspirerende en informele setting kennis met potentiële kandidaten die voorafgaand aan het evenement geselecteerd zijn door maatschappelijke partners van de Super Job League.
  • Terwijl je kennis maakt met de kandidaten, pak je verjaardagsboxen in voor Stichting Jarige Job. Hierdoor bezorg je kinderen die leven in armoede een onvergetelijke verjaardag!

Super Job League voor statushouders

Wij starten in november met een groep werkzoekende statushouders; vluchtelingen met een verblijfsvergunning die mogen werken en dezelfde rechten en plichten hebben als een Nederlander op de arbeidsmarkt. Het evenement wordt op woensdag 18 november georganiseerd op locatie bij Stichting Jarige Job. Wij werken nauw samen met maatschappelijke organisaties die bekend zijn met de doelgroep. In het kader van de statushouders werken wij o.a. samen met Alsare academie BV, de Gemeente Rotterdam en Werkclub Rotterdam.

Doet jouw bedrijf mee?!

De Super Job League is een fantastische manier om in een relatief korte periode een hoop werkzoekenden te ontmoeten én ook nog eens op een gezellige manier het verschil te maken als werkgever!

Is jouw bedrijf gevestigd in regio Rotterdam en zou jij deel willen nemen aan de Super Job League? Vul dan onderstaand formulier in, dan nemen wij contact met je op.