Ieder kind verdient een verjaardag

Stichting Jarige Job Pop up Shop

Maak een mooi gebaar en help 61.000 kinderen aan een verjaardagscadeau!

In Nederland zijn 61.000 kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag thuis én op school zoals versiering, traktatie, taart, lekkers voor thuis en natuurlijk cadeautjes!

In de decembermaand roept PostNL iedereen in heel Nederland op om cadeautjes, die zij over hebben voor een ander kind in januari mee te geven aan hun pakketbezorger. De bezorger zorgt er dan samen met Stichting Jarige Job voor dat al deze pakjes terecht komen bij kinderen uit gezinnen waar ze het niet zo breed hebben. Zo maken we met elkaar van de verjaardag weer een echte feestdag!

Ons bedrijf is vriend van Stichting Jarige Job en vraagt je aandacht voor deze mooi gebaar campagne. Jij kan namelijk zelf ook meedoen! Heb jij een cadeau over of gekocht? Maak een mooi gebaar en geef het in januari gratis mee aan een PostNL pakketbezorger. Of kom zelf het cadeau doneren in de Jarige Job Pop up shop in POST Rotterdam. Het oude postkantoor aan de Coolsingel waar je op 27, 28, 29 december en 3, 4, 5 januari zelfs een Jarige Job Experience kan beleven!

Houdt de social media kanalen van Stichting Jarige Job in de gaten voor alle informatie over de Jarige Job Pop up shop in POST Rotterdam! Je cadeau versturen via PostNL?
Meer informatie: https://www.postnl.nl/campagnes/mooi-gebaar/