Samenwerking met The Future Group

01 juni 2018

Net als Stichting Jarige Job vindt The Future Group dat ieder kind zijn verjaardag moet kunnen vieren. Daarom steunen zij via The Future Group Foundation de komende drie jaar onze stichting.

The Future Group vindt het belangrijk om te investeren in de toekomst van onze maatschappij en pakt hier ook graag de rol als verbinder op. Zij steunen goede doelen en projecten die kinderen in Nederland vooruit helpen.

Hoe helpt The Future Group?
Dit doen zij door middel van donaties, maar ook met het investeren van kennis en tijd. Alles om de impact te vergroten en daarmee iets te betekenen. Zo kan Stichting Jarige Job de komende drie jaar rekenen op een financiële bijdrage van The Future Group Foundation. Deze bijdrage komt voort uit de netto winst van The Future Group, bijdragen van collega-ondernemers en verschillende evenementen. Zo gaan we bijvoorbeeld samen in oktober een bijzonder evenement organiseren.

300 verjaardagen
Als eerste steunactie zetten ze met 300 ondernemers, 300 kinderen een dag in ’t zonnetje! Via de Jarige Job spaarkaart sparen zij samen met een eigen kind, neefje, nichtje, buurjongen en/of -meisje voor een complete verjaardagsbox waarmee direct de verjaardag van een ander kind mogelijk wordt gemaakt.