Open huis tijdens week van het geld

21 maart 2017

Wil jij een Super Job worden?

Op 27 maart begint de Week van het Geld. Tijdens deze week worden door heel het land activiteiten georganiseerd om kinderen te leren omgaan met geld. Bij Stichting Jarige Job staan we ook stil bij deze week. Daarom openen we op dinsdag 28 maart onze deuren voor iedereen die eens een kijkje achter de schermen wil nemen.

Ruim 60.000 kinderen in Nederland kunnen hun verjaardag niet vieren omdat daar thuis te weinig geld voor is. Op hun mooiste dag van het jaar krijgen zij geen cadeautjes, hangen er geen slingers en ballonnen en kunnen zij zelfs niet trakteren. Jarige Job helpt deze kinderen én daarmee het hele gezin door in ieder geval de belangrijkste dag van het jaar wél mogelijk te maken. De ouders van deze kinderen ontvangen een complete verjaardagsbox t.w.v. €35,-. In deze box zitten slingers, ballonnen, lekkers voor thuis, traktatie voor op school en natuurlijk cadeautjes!

Wil jij weten hoe Jarige Job al die verjaardagen mogelijk maakt? Kom dan ook een kijkje nemen op onze super gave locatie. Dan maken we er samen een feestje van!

Als je er dan toch bent.. neem gelijk een Jarige Job spaarkaart mee en help ons om een verjaardag van een ander kind mogelijk te maken. Spaar samen met Super Job voor 35 x 1 EUR met de Jarige Job spaarkaart. Doneer dit geld en ook jij bent een echte superheld!