Ieder kind verdient een verjaardag

Vriendenloterij

Sinds 2019 is Stichting Jarige Job nieuwe vaste beneficiënt van de VriendenLoterij. Dit betekent dat Jarige Job de komende 5 jaar kan rekenen op een schenking van 200.000 euro per jaar. De steun van de VriendenLoterij maakt verdere professionalisering van Stichting Jarige Job mogelijk. Hierdoor kunnen we samen met onze samenwerkingspartners Nationaal Fonds Kinderhulp en Jeugdfonds Sport & Cultuur en Leergeld Nederland nóg meer betekenen voor nóg meer kinderen in armoede!

De Vriendenloterij steunt…

Feiten en cijfers Vriendenloterij:

• Aantal goede doelen die worden gesteund: 47
  • Aantal clubs, verenigingen en stichtingen die worden gesteund: 3.300
  • Totaalbedrag aan goede doelen in 2019: € 61,1 miljoen
Foto: Roy Beusker Goed Geld Gala 2019

De VriendenLoterij steunt Stichting Jarige Job dankzij haar deelnemers. De helft van ieder VriendenLoterij-lot gaat naar goede doelen die zich inzetten voor gezondheid en welzijn in Nederland, of naar een club of vereniging naar keuze.

Met een lot maak je elke trekking kans op prachtige prijzen bij de VriendenLoterij! Opzeggen kan op elk gewenst moment. Een lot kost € 13,75 per trekking. De helft van de lotprijs gaat dan direct naar Stichting Jarige Job! Speel bewust 18+. Speel nu mee voor Stichting Jarige Job!*

En de laatste zin “Speel nu mee…” doorlinken naar JJ pagina bij vriendenloterij te weten:

*Bij aankoop van een nieuw lot kan je kiezen voor Stichting Jarige Job. Het is ook mogelijk om het goede doel bij je huidige lot(en) te wijzigen door te bellen met de Ledenservice via 088 – 020 1020.

Volg De VriendenLoterij op: