Uitgeverij Unieboek Spectrum

Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum wilt niemand uitsluiten van een kans op leesplezier. Juist bij gezinnen in armoede is er veelal geen financiele ruimte voor een luxe product zoals een boek. Daarom doneert de uitgeverij de allerleukste, nieuwe kinderboeken van bekende auteurs voor in de verjaardagsbox. Zo kunnen ze met dit mooie cadeau ook de plezier van lezen ervaren

Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum wil alle kinderen van Nederland bereiken en op een positieve manier aandacht vragen voor het belang van lezen. Het is één van de grootste algemene boekenuitgeverijen in het Nederlandse taalgebied. De uitgeverij is bekend door succesvolle uitgaven op het gebied van onder meer kinderboeken maar ook op gebeid van, young adult en non-fictie als: lifestyle, gezondheid, ouderschap, populaire psychologie, culinair, wijn, persoonlijke ontwikkeling, geschiedenis, management, populaire wetenschap, reisgidsen.

PostNL #mooigebaar Actie

Stichting Jarige Job en PostNL roepen ook dit jaar weer op om een cadeautje of geldbedrag te doneren! Bewaar of koop een cadeau en verstuur deze in januari en februari via PostNL naar Stichting Jarige Job.

Geen cadeautje over? Doneer een geldbedrag via de website.