E-Heroes

E-Heroes vertelt de verhalen van merken en zo ook het verhaal van Jarige Job. E-Heroes is het brein achter onze superheld Super Job. Ze ontwerpen onze communicatie-uitingen en voorzien ons van de nodige adviezen tijdens acties.

E-Heroes vertelt de verhalen van merken in websites, apps, weblogs, social media strategieën, e-mailings, webshops, advertentie (-campagnes), mobiele websites, huisstijlen, banners, games en daar waar zij vinden dat het verhaal het beste verteld wordt.

Zij werken vanuit het principe digital karma. Digital Karma omvat de (online) acties van een individu die gevolgen hebben voor het (online) leven. In het dagelijks gebruik bedoelt men er vaak mee dat alles wat we online doen of zeggen weer bij onszelf terugkomt. Digital Karma gaat zowel over de daad als over het gevolg dat uit die daad voortkomt.

Er zijn goede en slechte digitale daden. Goede digitale daden leiden tot goede gevolgen, kwade digitale daden leiden tot slechte gevolgen. Maar wat zijn nu precies goede en slechte daden? Slechte daden hebben hun oorsprong in hebzucht, haat en onwetendheid. Goede daden in onbaatzuchtigheid, liefde, en de aanwezigheid van kennis en inzicht.

Werken aan je Digitale Karma richt zich op onbaatzuchtigheid, liefde en verspreiding van kennis en inzicht. Dus vraag je af hoe je online onbaatzuchtig kunt zijn, liefde kan tonen en kennis en inzicht kan verspreiden?

E-Heroes zijn online brand builders. Zij maken van merken helden. E-Heroes, every brand can be a hero! Ga naar de website van E-Heroes.