Mooie donatie mogen ontvangen van VriendenLoterij op het Goed Geld Gala

10 februari 2020

Mooie donatie mogen ontvangen van VriendenLoterij op het Goed Geld Gala

Stichting Jarige Job is één van de vaste goede doelen van de VriendenLoterij. Wij mochten tijdens het Goed Geld Gala op donderdag 6 februari 2020 ook dit jaar een mooie cheque in ontvangst nemen ter waarde van € 200.124,-. mede dankzij de geoormerkte opbrengsten. De VriendenLoterij schenkt dit jaar een recordbedrag van 61,8 miljoen euro aan goede doelen voor gezondheid en welzijn. Dit jaar was er speciale aandacht voor de aanpak van armoede en het betrekken van de meest kwetsbaren in de samenleving.

Dankzij de loterijdeelnemers gaat van ieder lot tenminste 40% van de inleg naar het goede doel. Daardoor kan de VriendenLoterij in 2020 een totaalbedrag van 61,8 miljoen euro schenken aan goede doelen die werkzaam zijn op het gebied van gezondheid en welzijn. Lees hier meer informatie over ons samenwerking met de Vriendenloterij en meespelen voor Stichting Jarige Job

#stichtingjarigejob #iederkindverdienteenverjaardag #vriendenloterij #erisnogzoveeltewinnen

*fotocredits Roy Beusker Fotografie.