Met PostNL cadeau of geldbedrag doneren aan Jarige Job

01 januari 2023

Nieuwe cadeaus doneren aan Stichting Jarige Job? Ook nu maakt PostNL het mogelijk om speelgoed in januari en februari gratis op te sturen! Wie een cadeau overheeft voor een ander kind kan dit meegeven aan de pakketbezorger of afgeven bij een PostNL-punt. Maak een #mooigebaar en doneer een cadeau, want ieder kind verdient een verjaardag!

Geen cadeautje in huis, maar je wilt toch je steentje bijdragen aan deze actie? Meedoen kan ook door een geldbedrag naar keuze te doneren! Doneer makkelijk en snel via onze online betaallink.

PostNL #mooigebaar actie

PostNL steunt Stichting Jarige Job al enkele jaren door verjaardagsboxen bij jarige kinderen door heel Nederland te bezorgen. De jaarlijkse #mooigebaar actie is een aanvulling op die samenwerking en maakt het mogelijk voor alle mensen in Nederland om een steentje bij te dragen. In januari en februari stelt PostNL wederom kosteloos verzendlabels beschikbaar voor het doneren van speelgoed aan kinderen in armoede. Door de coronacrisis is het aantal aanvragen voor verjaardagsboxen bij Jarige Job sterk toegenomen en zijn er nog meer cadeaus nodig om alle boxen te vullen. Help je dit jaar weer mee?

Cadeau doneren aan Stichting Jarige Job

De PostNL #mooigebaar cadeau inzamelactie voor Stichting Jarige Job beleeft dit jaar de derde editie. Voorgaande jaren bleek de actie al een groot succes: in januari 2020 werden er maar liefst 80.000 cadeaus gedoneerd! Meedoen is simpel: bewaar een nieuw onuitgepakt cadeau en stuur deze in januari naar ons op. Download hier het gratis verzendlabel van PostNL.

Stichting Jarige Job en PostNL #mooigebaar campagne in de media:

Radiofragment en nieuwsbericht op NPO Radio 2 26 november 2020
Nieuwsbericht Metro 26 november 2020