Liefde is.. T-shirt voor het goede doel

08 mei 2020

Liefde is… elkaar in lastige tijden helpen. Vooral kwetsbare groepen kunnen op dit moment wel wat extra liefde gebruiken. Made in Rotterdam steunt daarom Stichting Jarige Job en het Ronald McDonald Kinderfonds met de verkoop van mooie T-shirts.

Liefde is.. afstand houden

Iedereen kent “Liefde is…”, dit is begonnen in de zestiger jaren als een serie liefdesverklaringen van de Nieuw-Zeelandse Kim Casali aan haar toekomstige echtgenoot. Na dagelijkse publicatie in een krant werden de tekeningen wereldberoemd. De boodschap van “Liefde is...” is ook nu, zestig jaar later nog steeds voelbaar.

Steun kwetsbare kinderen

Juist nu is het belangrijk dat zieke kinderen en kinderen uit arme gezinnen, door de afstand, niet vergeten worden. Bestel daarom een Liefde is… afstand houden T-shirt. De volledige opbrengst van deze shirts gaat naar het Ronald McDonald Kinderfonds en Stichting Jarige Job. Daarmee help jij kwetsbare kinderen die in deze tijd vrolijke afleiding nodig hebben!

Bestel jouw T-shirt via: https://bit.ly/2A2Xc0G