Jelle Postma over zijn stage bij Jarige Job

26 juni 2018

Stichting Jarige Job biedt over het hele collegejaar plaats aan stagiairs die een Marketing en Communicatie-gerelateerde HBO of WO studie volgen. De stage biedt studenten de gelegenheid om zich op verschillende vlakken te ontwikkelen. De stageperiode van Jelle Postma (19), Media and Communication student aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam is inmiddels voorbij. Hij vertelt over de afgelopen maanden bij Stichting Jarige Job:

Eind januari 2018 wandelde ik de Stichting Jarige Job loods voor het eerst binnen. De eerste indruk was overweldigend: De grootte van de stichting, de locatie en de enorme drijfkracht waarmee Stichting Jarige Job zich inzet voor de maatschappij. Vanaf dat moment wist ik dat ik op de goede plek zat, en dat een stage bij Stichting Jarige job de juiste keuze voor mij zou zijn.

Tijdens mijn stage heb veel verschillende taken mogen doen, zoals het beheren van de social media-kanalen,  het opnemen en bewerken van video’s en bezoeken leveren aan basisscholen. Geen dag was hetzelfde bij Jarige Job. Waar ik de ene dag gefocust was op het creëren en bijhouden van social media berichten, zorgde ik de andere dag samen met vrijwilligers voor een geslaagd teamuitje van een bedrijf.

Gaandeweg leerde ik ontzettend veel. Niet alleen leerde veel over Marketing-gerelateerde aspecten zoals het optimaal uitvoeren van sociale media en PR, maar ook kreeg ik enorm veel inzicht in wat  en doet ,Jarige Job precies doet ,  wat de stichting wil bereiken en hoeveel partijen erbij betrokken zijn. Daarnaast kreeg ik een reële blik op de situatie binnen de maatschappij.

Een stage bij Stichting Jarige Job is op vele vlakken goed voor mij geweest en heeft mij veel bijgebracht. Een stage bij Stichting Jarige Job is de ultieme mogelijkheid om alle processen van dichtbij te ervaren. Daarnaast werk je in een feestelijke omgeving met gezellige en ambitieuze collega’s en vrijwilligers.  Daarom zou ik aan iedereen met een Marketing-gerelateerde studie een stage bij Stichting Jarige Job aanraden!

Voor het najaar is Stichting Jarige Job op zoek naar nieuwe stagiairs Marketing en Communicatie. Benje enthousiast geworden en denk je het verschil te kunnen maken bij Stichting Jarige Job. Klik hier voor de vacature of mail gelijk je motivatie en CV naar info@stichtingjarigejob.nl!