De Jarige Job vrijwilligers BBQ

23 juli 2020

Een smakelijk BBQ-bedankje voor onze vrijwilligers.

Op zaterdag 11 juli vond de Stichting Jarige Job vrijwilligers BBQ plaats, als bedankje voor iedereen die zich heeft ingezet de afgelopen maanden. Met de komst van corona waren we plotseling volledig afhankelijk van onze vaste vrijwilligers voor het inpakken van verjaardagsboxen en alle overige werkzaamheden bij Jarige Job. Verjaardagsboxen moesten nog steeds voorgesorteerd, gestickerd en verzonden worden. De Jarige Job busjes gingen alsnog de weg op om verjaardagsboxen af te leveren bij voedselbanken door heel het land. Het werk ging gewoon door en dat hebben we te danken aan onze vrijwilligers!

Mini Inpakmarathon

Dit jaar zou de 4e editie van de Jarige Job Inpakmarathon plaatsvinden. Tijdens de Inpakmarathon worden er 24 uur aaneengesloten verjaardagsboxen ingepakt door twaalf teams. Helaas kon deze niet plaatsvinden door de coronamaatregelen, een groot gemis! Ter verzachting organiseerden we een kleine inpaksessie voorafgaande aan de barbecue, waarbij inpakkers - volgens traditie - feestelijk verkleed waren.

Top organisatie

De vrijwilligers barbecue en inpaksessie waren tot in de puntjes georganiseerd; van het inrichten van een complete verkleedshop tot het klaarzetten van meerdere barbecues door onze eigen grillmaster Fred. De drankjes, sauzen en vlees kwamen van diverse sponsoren en dankzij vrijwilliger Josine stond er zelfs een patatkraam paraat voor versgebakken frietjes. Onze dank is dan ook groot voor iedereen die betrokken was bij de organisatie, en dank aan de volgende sponsoren: Meledi, Boland feestartikelen, Vebego International, VriendenLoterij, Arjan Broek Fotografie, Roem van Yerseke, Koos Konijn Foundation, De Appelaere, Manna Sauzen, Vanreusel Snacks, SALOMON FoodWorld, Verhuur Service Yerseke, Lamb Weston, Hekos Oriental Food

Jarige Job vrijwilligers BBQ aftermovie: