Jarige Job Cool Games

24 oktober 2016

Schrijf je in voor de Jarige Job Cool Games tijdens de opening van Ice* Amsterdam!

De Jarige Job Cool Games is een unieke en eenmalige groepsactiviteit midden in de stad. Op een ludieke manier zet jij je in voor Stichting Jarige Job én met het inschrijfgeld maak je de verjaardag van een kind mogelijk. Meld je aan als bedrijf, vereniging of klas en ga de uitdaging aan!

Ieder kind verdient een verjaardag

Weet je dat in Nederland ruim 60.000 kinderen hun verjaardag niet kunnen vieren? Gewoon omdat er thuis te weinig geld voor is. Stichting Jarige Job maakt een einde aan dit verjaardagsleed en trakteert deze kinderen op een leuke verjaardag. Jarige Job geeft geen geld, maar een verjaardagsbox ter waarde van € 35,-.

Jarige Job Cool Games Ice* Amsterdam wil deze kinderen niet in de kou laten staan en organiseert op vrijdag 18 november 2016 mede de Jarige Job Cool Games. Probeer met je team van 4-5 personen in 10 minuten zoveel mogelijk Jarige Job verjaardagsboxen te vullen. Breng deze zo snel mogelijk van start naar finish maar let op: de route is bezaaid met hindernissen!

15.30 uur - Start Jarige Job Kids Cool Games (bovenbouw basisschool)
18.00 uur - Opening door Burgemeester Eberhard Van der Laan
18.15 uur - Start Jarige Job Cool Games voor bedrijven & verenigingen

Geniet tijdens de Jarige Job Cool Games van een gezellige borrel en Winter BBQ. Naast de Cool Games kan er natuurlijk ook vrij geschaatst worden.

Deelname
Het inschrijvingsgeld is € 35,- per team (4-5 personen)
Dit is inclusief schaatsen, drankje en korting op de winter BBQ.

Ice* Amsterdam Museumplein Amsterdam

Ga de uitdaging aan en help mee! Schrijf je nu in op: Iceamsterdam.nl