Ieder kind verdient een verjaardag

Inpakmarathon 2019 groot succes!

Tijdens een 24 uur durend knallend feest zijn er maar liefst 8.120 verjaardagsboxen ingepakt en is het aantal van vorig jaar met ruim 1.000 boxen overtroffen! In de zomermaanden juli en augustus worden er geen verjaardagsboxen ingepakt. Om ook de kinderen die dan jarig zijn een onvergetelijke verjaardag te geven organiseert Jarige Job jaarlijks de Inpakmarathon.

Bedankt!

Dit mooie resultaat kon alleen bereikt worden met de hulp van alle sponsoren, vrijwilligers en inpakkers tijdens het evenement. Speciale dank gaat uit naar: Revelation Events, Van Nelle Fabriek, Van Nelle Events, Het Gevonden Voorwerp, Renes, Boland, Feestwinkel.nl, FR Klussen, Petit Pain, Topclam, CreativeColors, Socijel, Vriendenloterij, Selecta, AH Vierhavenstraat Rotterdam, Wethouder Michiel Grauss, Unox, STABILO, E-heroes,  Fitness Avenue, Fotografen: Arjan Broek, Marit Veringmeier, Socijel en DJ’s: Marnix, Stef, Ruud, Daniel, PJ, Erik, Jelle

Check de foto's en aftermovie van de Inpakmarathon 2019 en beleef het nog een keer!

Reserveer alvast vrijdag 5 en zaterdag 6 juni 2020 in je agenda, zodat je de volgende editie niet hoeft te missen!

COVID-19 en Stichting Jarige Job

De maatregelen voor het bestrijden van het verspreiden van Coronovirus heeft ook invloed op Stichting Jarige Job. Op dit moment ligt onze focus op het maken en verzenden van de verjaardagsboxen. Dit betekent dat we telefonisch minder goed bereikbaar zijn en dat er vertraging zit in onze reactie via mail. Meer informatie in het nieuwsbericht.

Lees nieuwsbericht ×
Zoeken in Jarigejob