Daten met je Hart wederom een groot succes!

17 februari 2020

Tijdens Valentijnsdag pakten singles bij Jarige Job niet alleen elkaar, maar ook 354 verjaardagsboxen in voor kinderen die normaliter hun verjaardag niet kunnen vieren. Maar liefst 87 singles kwamen naar de zesde editie van ‘Daten met je Hart’ om op de dag van de liefde te daten én iets goeds te doen voor kinderen in armoede.

Speeddaten voor het goede doel

De vrijgezellen werden vrijdagavond bij Jarige Job in de Van Nelle Fabriek ontvangen met een gesponsord welkomstdrankje en lekkere hapjes. Na een korte uitleg gingen de singles als koppels aan de slag met het inpakken. Aan de hand van een lijstje vulden zij een verjaardagsbox met slingers, ballonnen, taartmix, taartversiering, siroop, traktaties en cadeautjes. Ondertussen maakten zij kennis met elkaar. Nadat het koppel een gevulde verjaardagsbox afleverde bij de controlepost, startte er een nieuwe date met een andere single.

Een liefdevolle avond

Stichting Jarige Job kijkt terug op een succesvolle 'Daten met je Hart' editie. De vrijgezellen staken de handen uit de mouwen voor minderbedeelde jarige kinderen, wisselden contactgegevens uit en lieten zelfs persoonlijke, liefdevolle berichtjes achter. De foto's en een mooi filmpje zijn hier terug te zien.

Kinderarmoede onder de aandacht

Dit evenement werd mogelijk gemaakt door de vele vrienden van Stichting Jarige Job om op een ludieke manier bewustwording en betrokkenheid te creëren voor armoedeproblematiek onder kinderen in Nederland. Bedankt voor de medewerking en steun: Revelation Events, Van Nelle Fabriek, De Partyloods Verhuur, Boland BV, Petit Pain Catering, Folat, DJ Robin V & MC Shiedz en fotografen Arjan Broek, E-Heroes, Bureau Groen Gras en SociJel!