Daten Met Je Hart: een Valentijnsdate voor het goede doel

01 februari 2019

Op donderdagavond 14 februari 2019 van 19:00 uur tot 22:00 uur organiseert Stichting Jarige Job 'Daten met je Hart'. Een gelegenheid om op Valentijnsdag als single iets leuks te doen en daarnaast verjaardagsboxen in te pakken voor kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat er thuis niet genoeg geld voor is.

Onder het genot van een gesponsord hapje en drankje kunnen singles elkaar leren kennen. Tijdens het speeddaten pakken de vrijgezellen samen verjaardagsboxen in en ontdekken ze of er een klik is. Tevens is datingcoach Nathalie van Wingerden aanwezig om de singles van tips te voorzien als daar behoefte aan is. Wie weet vinden de deelnemers de liefde van hun leven óf vrienden voor het leven. Hoe het ook loopt, je hebt in ieder geval een bijdrage geleverd aan de verjaardag van een kind.

Uit eerdere Daten met je Hart edities zijn mooie vriendschappen en vervolgdates gekomen. Ten opzichten van vorig jaar is er meer ruimte om volop te speeddaten met wie jij maar wilt. Iedereen gaat namelijk tegelijkertijd verjaardagsboxen inpakken en je kunt zelf rouleren. Er is dus geen indeling wat betreft leeftijd of seksuele voorkeur. Hierdoor heb je meer kans om jouw ideale match te vinden!

Praktische informatie
Deze vijfde editie van Daten met je Hart vindt plaats in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam bij Stichting Jarige Job (Hal K). Om 18:30 uur openen de deuren en om 22:00 sluiten we af. Bekijk de website voor meer informatie en het aanmeldingsformulier: www.datenmetjehart.nl.

Datingcoach
Nathalie van Wingerden is datingcoach. Via haar bedrijf MeetCute coacht Nathalie mensen die altijd maar te horen krijgen "hoe kan het nou dat jij nog vrijgezel bent!”, en die het antwoord daarop zelf ook niet zo goed weten. Volgens deze datingcoach heb je je de touwtjes van je liefdesleven écht zelf in de hand en daar heeft ze heel veel bruikbare tips voor! www.meetcute.nl