Ieder kind verdient een verjaardag

COVID-19 en Stichting Jarige Job

Laatste update 29-05-2020 om 12.00 uur

De maatregelen voor het bestrijden van het verspreiden van Coronavirus heeft ook invloed op Stichting Jarige Job.

Maatregelen

Ons kantoor en de inpakloods zijn momenteel gesloten voor derden. Alle externe afspraken zijn omgezet naar telefonische afspraken of verplaatst naar een nader te bepalen datum. Onze ambassadeurs zullen geen scholen en bijeenkomsten bezoeken en/of donaties fysiek in ontvangst nemen. Per activiteit stemmen we gezamenlijk een passend alternatief af. Vooralsnog halen en brengen de Jarige Job chauffeurs zendingen met ons eigen vervoer en houden zich aan de algemeen geldende afspraken omtrent sociaal contact en hygiëne.

Verjaardagsboxen

Alles is er nu op gericht om met zeer beperkte bezetting verjaardagsboxen te blijven produceren. Zo streven we ernaar om ook in deze lastige periode verjaardagsboxen af te kunnen afleveren bij de jarige kinderen. Door drukte bij onze verzenders kan het zijn dat de verjaardagboxen later worden afgeleverd dan anders. Houdt rekening met 1 week voor de verjaardag van de jarige. Indien er 3 dagen vóór de verjaardag nog geen bericht is ontvangen over wanneer de box wordt afgeleverd, neem dan contact met ons op.

Inpakken

Het inpakken van verjaardagsboxen gebeurt in kleine groepjes van maximaal 10 personen. Vanzelfsprekend hebben wij onze eigen maatregelen genomen om sociale contacten te beperken en 1,5 meter afstand tot elkaar te houden, naast de algemene hygiëne regels. Vanaf 1 juni is het weer mogelijk om in teamverband te komen inpakken bij Jarige Job met een groep collega's of vrienden en familie. Reserveer nu alvast een plekje om met een groepje (maximaal 10 personen) te komen inpakken!

Bereikbaarheid

Doordat de focus op de productie en verzending van de verjaardagsboxen ligt, zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar. Daarnaast zal onze reactie per mail wat langer op zich laten wachten. Ook is het lastiger om uitzonderingen of speciale verzoeken te honoreren en zijn we minder flexibel om foute aanmeldingen op te kunnen lossen.

We rekenen op ieders begrip en wensen iedereen veel sterkte in deze onrustige en moeilijke tijd.

Stichting Jarige Job