COVID-19 en Stichting Jarige Job

Laatste update 24-02-2021 om 08.30 uur

De maatregelen voor het bestrijden van het Coronavirus hebben ook invloed op Stichting Jarige Job. Met oog op de vanuit de overheid geadviseerde maatregelen veranderen bij Stichting Jarige Job een aantal zaken. Wat dit voor onze activiteiten en werkzaamheden betekent lees je in dit bericht. Wel blijven we alles op alles zetten om de verjaardagsboxen op tijd bij alle jarige jobjes te bezorgen!

Maatregelen

Alle externe afspraken zijn omgezet naar telefonische afspraken of verplaatst naar een nader te bepalen datum. Onze ambassadeurs zullen geen scholen en bijeenkomsten bezoeken en/of donaties fysiek in ontvangst nemen. Per activiteit stemmen we gezamenlijk een passend alternatief af. Vooralsnog halen en brengen de Jarige Job chauffeurs zendingen met ons eigen vervoer en houden zich aan de algemeen geldende afspraken omtrent sociaal contact en hygiëne.

Bezorging verjaardagsboxen

Alles is er nu op gericht om met zeer beperkte bezetting verjaardagsboxen te blijven produceren. Zo streven we ernaar om ook in deze lastige periode verjaardagsboxen af te kunnen afleveren bij de jarige kinderen. Door drukte bij onze verzenders kan het zijn dat de verjaardagboxen later worden afgeleverd dan anders. Houd rekening met bezorging van de verjaardagsbox 1 week voor de verjaardag van de jarige. Indien er 3 dagen vóór de verjaardag nog geen bericht is ontvangen over wanneer de box wordt afgeleverd, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen.

Verjaardagsboxen inpakken

Het inpakken van verjaardagsboxen gebeurt momenteel in kleine groepjes gevormd door onze vaste vrijwilligers. Vanzelfsprekend hebben wij onze eigen maatregelen genomen om sociale contacten te beperken en 1,5 meter afstand tot elkaar te houden, naast de algemene hygiëne regels. Vanwege de aangescherpte maatregelen die op 27 september 2020 bekend zijn gemaakt is het momenteel niet mogelijk om met een georganiseerd teamuitje verjaardagsboxen te komen inpakken.

Bereikbaarheid Jarige Job

Doordat de focus op de productie en verzending van de verjaardagsboxen ligt, zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar. Daarnaast zal onze reactie per mail wat langer op zich laten wachten. Ook is het lastiger om uitzonderingen of speciale verzoeken te honoreren en zijn we minder flexibel om foute aanmeldingen op te kunnen lossen.

We rekenen op ieders begrip en wensen iedereen veel sterkte in deze onrustige en moeilijke tijd.