COVID-19 en Stichting Jarige Job

20 december 2021

Laatste update 20-12-2021 om 14.00 uur

De maatregelen voor het bestrijden van het Coronavirus hebben ook invloed op Stichting Jarige Job. Met oog op de vanuit de overheid geadviseerde maatregelen veranderen bij Stichting Jarige Job een aantal zaken. Wat dit voor onze activiteiten en werkzaamheden betekent lees je in dit bericht. Uiteraard blijven we alles op alles zetten om de verjaardagsboxen op tijd bij alle jarige jobjes te bezorgen!

Bezorging verjaardagsboxen

De Jarige Job verjaardagsboxen worden momenteel weer op normaal tempo ingepakt en verzonden. Dit betekent dat de verjaardagsbox ongeveer 1 tot 2 weken voor de verjaardag van de jarige bezorgd wordt. Zodra de box onderweg is ontvangt de ouder hierover een mailbericht. Indien er 3 dagen vóór de verjaardag nog geen bericht is ontvangen over wanneer de box wordt geleverd, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen.

Verjaardagsboxen inpakken

Het inpakken van verjaardagsboxen gebeurt momenteel in kleine groepen van 10 tot 20 personen. Vanzelfsprekend hebben wij onze eigen maatregelen genomen om sociale contacten te beperken en zoveel mogelijk de 1,5 meter afstand tot elkaar te houden, naast de algemeen geldende hygiëneregels. Op onze locatie geldt geen mondkapjesplicht. Vanaf september 2021 is het weer mogelijk om met een groep in teamverband verjaardagsboxen in te komen pakken bij Jarige Job. Meld je alvast aan via deze pagina