‘Wecycle-scholeninzamelactie’: samen werken aan de toekomst

12 mei 2016

Door twee actuele onderwerpen samen te voegen kunnen scholen iets betekenen voor kinderen en een betere toekomst.

Wecycle-scholeninzamelactie
De inschrijving voor Wecycle-scholenactie is geopend! Scholen kunnen meedoen: zij krijgen gratis inzameldozen en lesmateriaal over het recyclen van e-waste. Verzamel minimaal 75 elektirsche apparaten en krijg een beloning van Wecycle. Voor elke deelnemende school doneert Wecycle een mooi bedrag aan Jarige Job!

Over Wecycle
Wecycle is een stichting die sinds 1999 de inzameling en recycling van afgedankte elektrische apparaten. Wecycle garandeert optimale recycling van alle e-waste. Meer informatie? Kijk op Wecycle.nl.

Meedoen?
Meld je aan vóór 1 juli, ga aan de slag, krijg een gave beloning en steun Jarige Job! Klik hier!

Foto: Wecycle