Wat kan je nog meer doen?

Je steentje bijdragen op een andere manier?

Er zijn bestaande initiatieven die Jarige Job al omarmen. Lees hieronder.

A t/m M

• Door deel te nemen aan het scheiden en recyclen via Afval loont helpt iedereen de natuur een handje. Afval loont betaalt een geldbedrag per kilogram voor huishoudelijk afval dat gescheiden ingeleverd wordt bij de Afval loont filialen. Met of zonder registratie kun je afval inleveren bij Afval loont voor goede doelen. Meer informatie: Afval loont

• Maak je eigen geefpagina, deel deze binnen je netwerk en help Jarige Job door een mooi geldbedrag op te halen! Meer informatie: Geef

• Iemand bloemen bezorgen voor een verjaardag, bedankje of gewoon zomaar? Dat kan eenvoudig met Greetz. Door het vrolijke Jarige Job boeket te bestellen steun je ook nog eens Stichting Jarige Job. Twee vliegen in een klap! Greetz

• Het 123inkt.nl recycling programma biedt de mogelijkheid om eenvoudig en kosteloos je cartridge in te leveren tegen een vergoeding. Je kunt ervoor kiezen de vergoeding aan Stichting Jarige Job te doneren! Jouw cartridge levert op die manier een bijdrage aan een echte verjaardag! 123inkt.nl

• Koppel je sportieve prestatie aan Stichting Jarige Job en laat je sponsoren! Heel makkelijk te organiseren en communiceren via Just Giving

• Mamaloves heeft speciaal voor Stichting Jarige Job een armband gecreëerd die je naar wens kunt personaliseren. Van iedere verkochte armband gaat €7,00 direct naar Stichting Jarige Job. Mamaloves

• Doneer gratis door te winkelen via 4MORGEN. Je haalt een bedrag op over elke aankoop en 4MORGEN maakt dit over aan Stichting Jarige Job. Meld je aan op het online platform van waaruit een ieder alledaagse aankopen kan doen via 4MORGEN

N t/m Z

• Een platform waar je je eigen cadeau kunt regelen en een % van jouw cadeaugeld kunt schenken aan een goed doel. Kies voor Stichting Jarige Job, want door het vieren van jouw feestje maak je een feestje voor een kind in armoede mogelijk! Split-A-Gift

• Ben jij in het bezit van een VVV Cadeaubon en wil je hiermee het goede doel steunen? Doneer dan jouw VVV Cadeaubon aan Stichting Jarige Job! Stuur je bon in een gefrankeerde envelop naar ons op en doneer op deze manier een verjaardag! VVV Cadeaubonnen

• Whydonate is een mobiele app waarmee gemakkelijk een donatie kan worden gedaan aan een goed doel. Whydonate is voor iedereen die geld in wil zamelen voor iets goeds! Start je persoonlijke geldinzamelactie voor Stichting Jarige Job! Whydonate

• Online boekenwinkel! Dezelfde boeken, dezelfde prijzen. Kies een boek, vink Stichting Jarige Job aan en YouBeDo geeft 10% van het aankoopbedrag aan Jarige Job. YouBeDo

• Ziezow verhuurt thema kisten voor leuke kinderfeestjes thuis! Voor ieder verjaardagsfeestje doneert Ziezow 1 euro aan Stichting Jarige Job! ZieZow

Stichting Jarige Job

Kom in actie!
Draag je steentje bij via één van deze mooie initiatieven!

Amber Merkus

"Geweldig om te zien hoe bedrijven en initiatieven zich willen binden aan Jarige Job! Op deze manier kunnen we samen nog veel meer bereiken!"
Jarige Job 02-01