Totum bestaat 25 jaar en trakteert Stichting Jarige Job!

Totum bestaat 25 jaar

In Nederland zijn er ieder jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 80.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job!

Jubileumactie Totum

Ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van onze partner TM Essentials brengen zij de TOTUM klassiekers MOTIVO en PERLEA in een limited edition feestverpakking en tegen een aantrekkelijke actieprijs. Voor ieder verkocht artikel doneert TM Essentials een gratis exemplaar aan Stichting Jarige Job!

Bestel bij Bol.com

🔨Wie maakt de mooiste Hamertje Tik Creatie?🔨

Doe mee met de challenge en post t/m 12 november je creatie op social media, tag Totum en wie weet win jij een Mega Totum DIY Prijzenpakket! 🎁