STABILO

STABILO is vriend van Jarige Job!

Color your life!

Wat doet STABILO?

STABILO is één van Europa’s meest toonaangevende schrijfwarenfabrikanten en producent van kwalitatieve producten op het gebied van schrijven, kleuren en markeren.

Het bedrijf werd in 1855 opgericht als kleine potlodenfabrikant in Nürnberg, Duitsland. Zij bestaan dus al meer dan 160 jaar. In 1865 werd het bedrijf overgenomen door Gustav Schwanhäußer en tot op de dag van vandaag is het bedrijf in handen van deze familie, een echt familiebedrijf dus! STABILO'S eerste grote succes was de uitvinding van het grafietpotlood in 1875.

Onder de holding vallen een drietal divisies: schrijfwaren, cosmetica en outdoor. Inmiddels werken er in Europa meer dan 1.400 mensen bij dit bedrijf, wereldwijd zijn dat er meer dan 4.000.

Overal is het motto hetzelfde: Colorful!

STABILO en Jarige Job

STABILO Werkt al vanaf het begin met Jarige Job samen en levert pennen, viltstiften en kleurpotloden voor in de verjaardagsboxen. En daar is Jarige Job ontzettend blij mee! Want goede kleurpotloden en viltstiften zijn voor elk kind onmisbaar en daarom een perfect verjaardagscadeau!

STABILO heeft ons ook een ontzettend gave glijbaan geschonken die een mooie plek heeft gekregen in onze ontvangstruimte!

Stabilo en Jarige Job

Een kleurrijke samenwerking!
Jarige Job maakt een einde aan dit verjaardagsleed en trakteert kinderen uit de armste gezinnen in de samenleving op een leuke dag. Jarige Job geeft geen geld maar een verjaardagsbox met alles erop en eraan.
Taart

Vriend

"Wij zijn blij dat wij een vriend van Jarige Job zijn!"
Jarige Job 02-01