PostNL

PostNL is vriend van Jarige Job!

Bij PostNL vinden ze dat ieder pakket de beste zorg en aandacht verdient.

Wat doet PostNL?

PostNL is de toonaangevende speler op de post- en pakkettenmarkt in de Benelux en vervult een belangrijke rol in de maatschappij. Zij zijn de onmisbare schakel tussen verzenders en ontvangers. PostNL verbindt mensen met elkaar via post, pakketten en informatie. Jaarlijks bezorgen zij miljoenen brieven en pakketten!

Zij streven naar een naadloze verbinding. Zij bieden gemak, controle en betrouwbaarheid voor elke klant: van grote webwinkelier tot consument. PostNL is dichtbij: onze bezorgers komen langs elk adres in Nederland, door weer en wind.

PostNL en Jarige Job

Het sponsorbeleid van PostNL is erop gericht om wat extra's te doen voor mensen die de verbinding met de samenleving dreigen te verliezen. Ze werken hiervoor samen met maatschappelijke organisaties en goede doelen: Stichting Jarige Job is er één van!

PostNL haalt de verjaardasgboxen op in de Van Nelle Fabriek en bezorgt deze gratis bij alle gezinnen die een verjaardagsbox hebben aangevraagd.

PostNL

Een super samenwerking!
Taart

Vriend

"Wij zijn blij dat wij een vriend van Jarige Job zijn!"
Jarige Job 02-01