Overige vrienden

Nog meer vrienden van Jarige Job!

Omdat je samen verder komt

Vrienden 1

• Boland en Feestwinkel, onze twee leveranciers die voor leuke feestartikelen zorgen. Zo maken we van elk feestje, een nog mooier feestje!

• Door een mooie samenwerking met Procter & Gamble hebben wij al veel kinderen blij kunnen maken met gezichts- en lichaamsproducten zoals haargel en make-up.

• Fan van Disney Benelux? In de ontvangstruimte staan grote beelden van Disneyfiguren. Daarbij maakt Jarige Job ook gebruik van hun kennis en netwerk.

• Hasbro en Jumbo zijn onze speelgoed leveranciers! Door deze twee vrienden kan Jarige Job de gaafste en nieuwste producten toevoegen aan de Jarige Job box.

• Wanneer het team van Jarige Job zin heeft in een lekker kopje koffie, thee of warme chocolademelk, zijn zij altijd bij het mooie apparaat van Selecta te vinden. De keuze is reuze en gasten mogen uiteraard ook wat nuttigen!

• In alle Jarige Job boxen gaat snoepgoed van Perfetti van Melle. Zo hebben de jarige iets om uit te delen. Ook hebben wij een mooie photobooth aan hun te danken! Kom na het inpakken op de foto in onze snoephoek.

• Waar denk je aan bij een verjaardag? Juist, cadeaus! Medemogelijk gemaakt door ToysXL krijgen de kinderen gave cadeaus!

• Door de samenwerking met Herôme kunnen de meiden zich nog mooier maken voor hun verjaardag met de nagellak die zij krijgen.

• Tommy Hilfiger vindt ook dat ieder kind een verjaardag verdient dus wilde graag iets betekenen voor Jarige Job. Zij heeft verschillende producten gedoneerd zoals knuffels.

• Het Gevonden Voorwerp helpt Jarige Job met opdrachten en hebben de mooie cadeauhuizen in de Van Nelle Fabriek gemaakt.

Vrienden 2

• Iemand bloemen bezorgen voor een verjaardag, bedankje of gewoon zomaar? Dat kan eenvoudig met Greetz. Door het vrolijke Jarige Job boeket te bestellen steun je ook nog eens Stichting Jarige Job. Dubbele traktatie dus! Twee vliegen in een klap! Greetz.

• Wanneer er een team-/bedrijfsuitje is, kan er een heerlijke lunch geregeld worden door onze cateraar Petit Pain.

• Blij zijn wij met de vrolijke illustraties die gemaakt zijn door Blitz Ontwerpt. Dankzij de illustraties wordt er op een duidelijke en aansprekende manier weergegeven wat er allemaal in de Jarige Job box zit.

• De Van Nelle Fabriek is een prachtige locatie waar Jarige Job een eigen plekje heeft. Dit is mede mogelijk gemaakt door Gemeente Rotterdam.

• Door het vrolijke servies van Blond Amsterdam is het elke dag weer een feestje op kantoor én in de Jarige Job boxen!

• Totum levert Jarige Job knutselpakketjes zodat de kinderen creatief bezig kunnen zijn.

• Wanneer er iets georganiseerd wordt in de ontvangstruimte van Jarige Job, is Revelation Events onze redder! Zij zorgt voor het geluid, het beeld en een springkussen neerzetten wordt zelfs mogelijk gemaakt door hen.

• Trip Advocaten en notarissen, werkzaam in de noordelijke provincies, zetten zich actief in voor Jarige Job. Naast een jaarlijkse donatie organiseren zij elk jaar een benefietactie. Op deze manier wordt er geld opgehaald en gezorgd voor meer naamsbekendheid. Ook geven ze voorlichtingen op scholen, serviceclubs, sportclubs en andere verenigingen die iets willen doen voor Jarige Job.

• Zweers . Wijbenga B.V. is een landelijk actief kantoor van administrateurs en belastingadviseurs. Zij verzorgen voor Jarige Job de salarisadministratie en zij stellen eens per jaar de jaarrekening op; op vrijwillige basis!