Kom in actie

Ieder kind heeft recht op een verjaardag!

Want wist je dat in Nederland ruim 60.000 kinderen hun verjaardag niet kunnen vieren?

Kom in actie

Leuk als jij een actie wilt organiseren voor Stichting Jarige Job! Jarige Job kan alle hulp gebruiken. Misschien heb je zelf al een actie bedacht om geld op te halen of heb je nog ideeën nodig.

Ga je een marathon lopen? Is er op de school van je kind een rommelmarkt of bijvoorbeeld een sponsorloop ten behoeve van het goede doel? Viert jouw vereniging een jubileum of ga je promoveren? Denk dan aan Jarige Job! Laat het ons in ieder geval weten via info@stichtingjarigejob.nl. Wij ondersteunen je actie graag met promotiemateriaal!

Op de pagina Wat kan je nog meer doen? zijn er initiatieven te vinden om Jarige Job op een andere manier te steunen.

Ideeën voor je actie

• Weet je niet wat je moet vragen voor je verjaardag, bruiloft of een ander feest? Vraag dan een donatie voor Jarige Job! Maak een mooie donatiebox met ons promotiemateriaal;

• Koppel je sportieve prestatie aan Stichting Jarige Job en laat je sponsoren. Heel makkelijk organiseren en communiceren via Just Giving;

• Organiseer een benefietavond of borrel. Een feest voor een feest!

• Bak, kook, maak iets wat anderen van je kopen. De opbrengst kan je geven aan Jarige Job!

Stichting Jarige Job

Jarige Job is gestart!
Jarige Job maakt een einde aan dit verjaardagsleed en trakteert kinderen uit de armste gezinnen in de samenleving op een leuke dag. Jarige Job geeft geen geld maar een Verjaardagsbox met alles erop en eraan.

Chihab Rabeai

“Hoe mooi zou het zijn als iedereen bij zijn eigen verjaardag denkt aan kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat er thuis geen geld voor is. Als je zelf ook kinderen hebt dan weet je hoe belangrijk een verjaardag is.”
Jarige Job 02-01