De Voedselbank

De Voedselbank is een vriend van Jarige Job!

Oog voor voedsel, hart voor mensen

Wat doet De Voedselbank?

De Voedselbank verstrekt verkregen voedsel gratis aan de armste mensen in Nederland en doen dat uitsluitend met vrijwilligers. De voedselbanken helpen de armsten door hen tijdelijk te voorzien van voedselpakketten. Om onze klanten van voldoende eten te kunnen voorzien, werken zij samen met bedrijven, instellingen, overheden en particulieren. Zo zorgen ze er samen voor dat armoede wordt bestreden, voedseloverschotten verdwijnen en het milieu minder wordt belast.

Om de zelfredzaamheid van hun klanten te vergroten, werken zij samen met lokale organisaties die onze klanten helpen om weer op eigen benen te staan. Voedselhulp moet immers altijd tijdelijk zijn.

De Voedselbank en Jarige Job

Voor Stichting Jarige Job is het logistieke netwerk van De Voedselbank van onschatbare waarde.

De distributie van onze verjaardagsboxen loopt via de distributiecentra van De Voedselbank die door heel Nederland verspreid zijn. Hiermee bereiken onze verjaardagsboxen ook de kinderen die verder buiten Rotterdam en omstreken wonen.

De Voedselbank en Jarige Job

Een mooie samenwerking!
Jarige Job maakt een einde aan dit verjaardagsleed en trakteert kinderen uit de armste gezinnen in de samenleving op een leuke dag. Jarige Job geeft geen geld maar een verjaardagsbox met alles erop en eraan.